{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غم وغصه رو رها کن بیا وسط و صفا کن...

غم وغصه رو رها کن بیا وسط و صفا کن...
دیدگاه ها (۰)

تو میتوانی

توی بی ذات مسئول تمام غم وغصه های دلمی،بشین وعدالت کارما روت...

رها کن هرچی رو که باعث عذابه روحته

ای غم بیا ای غم بیا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط