{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+الان اختاپوسو درک میکنم ک چرا هیچ وقت نمیخندید :(

+الان اختاپوسو درک میکنم ک چرا هیچ وقت نمیخندید :(
_چرا ؟)
+چون این دنیا و ادماش ارزش خندیدنو ندارن..!
): _
دیدگاه ها (۹)

🥀

راستش...الان دارم حال چیکیتا رو قبل از دبیو درک میکنم چون خو...

حوصلم پوکیده🫤بیاید یه کم فعالیت کنیم این چند وقت نتونستم فعا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط