{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.....

قلب من یه موزه ست که پر از خاطرات از کساییه که دوسشون داشتم.(دلم فصل سه میخواددددد😭😭)
دیدگاه ها (۹)

.....

.....

.....

......

صدام کن«دیمن» چون همیشه باهامجوری رفتار کردن که انگار قلب ند...

من واقعا اینا رو نمیتونم😭😭❤💔یه فصل سه مون نشه؟#کیدراما #kidr...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط