{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی رو دارین برا به دست اوردنتون بجنگه؟؟ ما که نداریم

کسی رو دارین برا به دست اوردنتون بجنگه؟؟ ما که نداریم
دیدگاه ها (۱۷)

خود خودمم دقیقااا

هعییی دیگه برا کسی مهم نیستم

چطور به کسی دست بدم که حاضر نشده واسه کشورش بجنگه

ارن بچه رو تحریک نکن بجنگه خسته ست 😂

لبیس با الینا ( استاد ایچیرو )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط