{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابي كه ميپوشم ضربانم ميره بالا

ابي كه ميپوشم ضربانم ميره بالا
#استقلال #استقلالم_اسمت_هک_شده_رو_قلبم😍💙💙💙💪
دیدگاه ها (۱)

صادقی عالیه 😂😂😂😂

سم خالص🤣🤣🤣🤣

قهرماني پاكمون مبارك تيم ما وزير نداشت 💙

بی پدری بد دردیه😔🖤

ضربانم علی، آرام جانم علی#نماهنگ

ابي بركات كل حياتي💔

گرونترين چیزهايى كه دارم:بدنى كه داره راه ميره،دلى كه آرومه،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط