{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نشد بت بگم خیلی چیزارو🚶‍♂️💔

نشد بت بگم خیلی چیزارو🚶‍♂️💔
دیدگاه ها (۰)

ت ک نیستی تتل میخاد دنیا نباشه

عاشق دختراییم که تتو ارتیستن🚶‍♂️✨

دلم من هواتو کردع

گفتم بم فرصت بدع ت چشمات مث مخدرع👀

نشد بت بگم.)

نشد بت بگم...🥲🫂

نشد بت بگم بری میمیرم:)))...لایک‌ کن خوشگله🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط