{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم زوجم ولی خب بازم کسیایی که فرذن رو میپرستمممم

خودم زوجم ولی خب بازم کسیایی که فرذن رو میپرستمممم
دیدگاه ها (۰)

ترکیبش.....

.............

وایبش.......

چرا واقعا؟

ایزانا رو میپرستمممم

ادیت خودم از زوجم.

من روبه خودم : هعیی خب کسی رو نداشتم ولی بازم خودمو رو داشتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط