{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معلم:جونگ کوک چرا هیچی بلد نبودی؟

معلم:جونگ کوک چرا هیچی بلد نبودی؟
جونگ کوک:ببخشید دیروز کنسرت داشتم
معلم:بقیه چرا بلد نبودن؟
بقیه:ماهم کنسرت جونگ کوک بودیم😂😂
دیدگاه ها (۷)

پلیس من...p3

سرنوشت من part2《ویو ات》خب من الان میرم دانشگاه تقریبا داره د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط