چقدر زیباست کسی رادوست بداریم
چقدر زیباست کسی رادوست بداریم
نه برای نیاز
و نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد...
نه برای نیاز
و نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد...
- ۸.۷k
- ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۲۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط