{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#باران 🦋🫰🏼

#باران 🦋🫰🏼
زنده‌ام‌وغمگین‌کاش‌هیچکدام‌نبودم ‌. 💔
دیدگاه ها (۰)

#باران 🫰🏼🦋

#باران 🦋🫰🏼آنقدربی‌تو‌دراین‌شهرخرابم‌که‌نگو؛آنقدردوری‌توداده‌...

#باران 🦋🫰🏼

#باران 🦋🫰🏼

زنده ام و غمگین کاش هیچکدومشو نبودم.🖤-¹⁴⁰⁵/²/⁹

کاش نبودم...🖤

کاش نبودم 🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط