{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آیا تو درونگرایی؟

لایک کامنت فالو یادتون نره ممنون
دیدگاه ها (۰)

اگه برونگرا هستی احتمالا این خصوصیات رو داری

تو یا میانگرایی اگه.......

💚پرنسس کیوتم 💚

تنها پرنسسی که......

لایک. فالو. کامنت یادتون نره❤️

لایک. فالو. کامنت یادتون نره❤️

کلیپ ریمیکس رپ فارس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط