{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جان خودم قسم نخواستم به خدا بی احترامی کنما پس کامنت ن

به جان خودم قسم نخواستم به خدا بی احترامی کنما پس کامنت ندید که داری به خدا بی احترامی میکنی!🥲😂
دیدگاه ها (۳)

گو وون که از کیکو کافی و صلیب خوشش میاد:)))😂😂

چیزی نیست!کنچانا😂😂😂💔

*میکنی آخر مرا درگیر بیماری قندجان هرکس دوست داری آنقدر شیری...

اگه جرعت داری شمارتو کامنت کن 🤣( خودم ندارم )

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط