{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تازه اگه قیچی اش کنی بد تر میشه 😐😐😭😮‍💨😔

تازه اگه قیچی اش کنی بد تر میشه 😐😐😭😮‍💨😔
دیدگاه ها (۱)

شما هم ؟

کسی بلده؟طرز استفاده اش رو برام بفرستید 😮‍💨

که وجود نداره آره؟😏😏😎

تو نیستی ........ جونگ کوکه 😏😏

من خیلی مهربونم ولی اگه بخوای از مهربونیم سو استفاده کنی برا...

ارایشگر میخاد موهاش قیچی بزنهقلقلکش میشه. 😍

◌ ׅ‌⋆اگه باهام بد تا کنی، منم جوری تات میکنم که هیچ اُتویی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط