{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*رفیق دیووونم🤣

*رفیق دیووونم🤣
دیدگاه ها (۸)

چه سمی بود این 😂😂😂

ناو مثل خاک #ایران می‌مونه، همونطوری که مردم تا آخر لحظه پای...

😂😂😂😂😂

رفتن روستا از بمبارون فرار کنن ، موضوع خانوادگی تلفات بیشتر ...

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

دوست خوب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط