{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز اذان صبح بیرون بودم خیلی دلم گرفته بود

امروز اذان صبح بیرون بودم خیلی دلم گرفته بود
دیدگاه ها (۲)

یهویی شهرک آسمان شب گردی جاتون خالی

دیوانه بازی ها م وقتی رفیق رفیق هام پیشم ساعت ۳ نیم صبح

فدای مستی

بخاطر همین همیشه از اذان صبح میترسم 💔🙂

میدان امام حسین(ع)، حافظ پرچم، اذان صبح به افق شیراز :)

چهارشنبه۲/۲۳...تصویر شهر مکه همزمان با اذان صبح از ارتفاعات ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط