{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..مرگ؟ زیباست❄🖤..

..مرگ؟ زیباست❄🖤..
دیدگاه ها (۳)

~خوابم میاد و نه از اون خوابا، یه خواب ابدی~

..اهنگش>>>..

و پایان هر زندگی (مرگ) زیباست

کاش ندیده بودمت ):

چه زیباست اندیشیدن به تو میان اخبار مرگ و پیروزی…#ناظم_حکمت⁩...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط