{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سر این داشتم خودکشی میکردم حالم خراو

سر این داشتم خودکشی میکردم حالم خراو
دیدگاه ها (۱۱)

واییییییی پرتابشدمممم🤣🤣🤣😭#مانهوا#بی_ال #جینکس

خیلی منطقیع خیلی منطقی میباشددددد#ماشینبازنشر و فالو فراموش ...

نه ببین من جوری ک می‌شنوم میگی تپلی😍💔✊🏻درحالی ک داری میگی کم...

زندگی محشره

سر این داشتم خودکشی میکردم#جینکس

من سر این درس سه ساعت داشتم گریه میکردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط