میگم یادته صحبت ک میکردی میگفتم ساکت شو دیگه..؟!
چون عصبی میشدم یجا بند نمیشد چشات ک قشنگ ببینمشون😍
اخه دس من ک نیس جذب کننده ای😋
اخه دس من ک نیس جذب کننده ای😋
- ۱۴.۵k
- ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط