{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم یادته صحبت ک میکردی میگفتم ساکت شو دیگه..؟!

چون عصبی میشدم یجا بند نمیشد چشات ک قشنگ ببینمشون😍
اخه دس من ک نیس جذب کننده ای😋
دیدگاه ها (۱)

من بی تو هیچیم...

جوون دو عدد موتور باز❤😎😄

طُ مال منی؛من مال طُ

نصف قلبم برای طُ بقیش فدای طُ❤

تو مگر در به دری؟ خانه نداری ای بغض؟

تک پارتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط