{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رنگوکوووووووووووووووو

😭😭😭😭
این ادیت خودم هست
با یه برنامه دیگه ساختم .
کپی ؟ ..... حرام ، مگر اینکه اجازه بگیرید .
ولی می‌دونم ارزش کپی نداره
دیدگاه ها (۳)

اقااااااااا

وایییی خدااا

خدااااااااا

برم گریه کنممممم

ادیت خودمهههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط