{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی...

زِندِگیمون شُدِه خَندِه هایِ مَصنوعی...
لا بِ لای دَردایِ واقِعی:)!🖤
دیدگاه ها (۴)

خدایا قوربونت برم 🖤❤چقد هوامو داری اخه😎🤣❤💋

دنیایی پر از درد و غصه ❤🌘

‌ ‌ روز پدر بهانه است...💌 كه بهت بگم همیشه به داشتن بابایی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط