{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخرش نباید اونجوری میشد 😂😂😂😂

اخرش نباید اونجوری میشد 😂😂😂😂
دیدگاه ها (۲)

به نظر تون چیزش سالم موند؟

💔😪😔

اونجوری میشد غمامونو بشوریم👀🙂

اخرش رنگ ع/ن میشد😭

ولی رنگوکو نباید انقدر زود و اونجوری میمرد🙂🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط