ولی واقعا ازین زاویه نگاه کنی لهجه بریتیش بسیار ادایی و ب
ولی واقعا ازین زاویه نگاه کنی لهجه بریتیش بسیار ادایی و با فیس و افاده اضافی هست.
- ۵۳۷
- ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط