{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واکنشم به کارای رفیقام😂

واکنشم به کارای رفیقام😂
دیدگاه ها (۰)

من اینو امتحان کردم وقتی یکی داره با تلفن حرف میزنن هرچی بدی...

بدبختای منحرف 🔪🔪🔪🔪🔪

قفلیم رو این قسمته فیلم مانی هیست

کاش همیشه بخندن

وقتی میپرسن دوست داری چجوری بمیری?

واکنشم به مشکلات

واکنشم به عوضی های اطرافم‌.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط