{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز این فیلمو ندیدم ولی میخام ببینم

هنوز این فیلمو ندیدم ولی میخام ببینم
دیدگاه ها (۶)

بهم بگین ببینم روبان نه دم قشنگه؟؟آخرش چجوریهاگر خوبه ببینم

وای این سم قدیمیی

دهن لق...

این فیلمرو هم خیلی دوست نداشتم

منی که از الان واکس و الستور رو دوست دارم 😅 * هنوز فیلمو ندی...

اسم فیلم رو بگید لطفا

دلم میخواد دوباره بشینم این فیلمو ببینم اسم اهنگ روش رو هم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط