{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از نظر خودم2.3.6😂

از نظر خودم2.3.6😂
دیدگاه ها (۵)

چون از باختن متنفرمممم😌

یوهاهاهاهاهاها😂

ادامه بدین ببینم

یه سوالتایپ ارتمیس رو istj بذارم یا intp?

ادیت خودم نظر؟

ادیت خودم..نظر؟

نظر خودم( 🥀😔) شما هم نظر بدین ☺️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط