{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♥️ℒℴνℯ♥️

♥️ℒℴνℯ♥️

‏نمیدانم از دلتنگی عاشق‌ترم
یا از عاشقی دلتنگ‌تر !
نمیدانم باید ببخشم
یا باید فراموش کنم !
فقط میدانم هرلحظه
کنار منی بی‌آنکه باشی . . .
دیدگاه ها (۰)

مژگان

دریانمیدانم از دلتنگی عاشق ترمیا از عاشقی دلتنگ تر!فقط میدان...

‌نمی‌دانم از دلتنگی عاشق ترمیا از عاشقی دلتنگ تر!فقط میدانم ...

خندت خندهی منه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط