{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایاباتوام صدایم می شنوی😔😔😭😭

خدایاباتوام صدایم می شنوی😔😔😭😭
دیدگاه ها (۲)

داداشم دلتنگتم دردت به جانم 😭چطوری دلت آمد منوبزاری تنها😭😭😭

😔😔😔😑😑😑

نه مادردارم. نه خواهردلسوز. 😔برام بخونن باصدای مخصوص 😭😭😔😔

آخ داداش بمیرم برات بیتو چه دردی میکشم😭😭

می شنوی#ترامپ#ایران_مقندر🇮🇷✊

اونجا که خاکسار میگه :یک نفر نیست صدایم بزند برگردم می برم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط