{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دست نزن به وسیله های من جیزه

لایک فالو فراموش نشه. یه کامنتمون نشه ؟
دیدگاه ها (۱)

آیینه دارین تو خونه . به خودت نگاه میکنی

خودت رو بکش وقتی از چششم افتادی یعنی افتادی

چی بهتر از زن واقعا

سس ماست

خدا یا این آرزو ی کنه که قبل از مامان بابام بمیرن

آهنگ های روس خداااااااااااااااااااان

کاش توی یه همچین رویایی بودم(نارنیا و ارباب حلقه ها)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط