{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا جون اگه بگی تو گناهکاری بهت میگم تو بخشنده ای

دیدگاه ها (۰)

چقدر می ارزی؟؟

بالاترین ترس چیه ؟

استاد شجاعی: آشتی با خدا ...

من رو ببر جهنم ...

تو هرچی بگی از ستاره ها بدت میاد من دوبرابرش بهت میگم عاشق س...

اگه کسی بهت نگفته من میگم تو لیاقتش رو داری.

میگم به جون تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط