{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوبی من دوصت دارم اصنم برام مهم نیست پشتت چی میگن ولی من

هوبی من دوصت دارم اصنم برام مهم نیست پشتت چی میگن ولی من دوص ندارم تو از گروه بری بیرون
من هوبی ای رو دوص دارم که همیشه معرفیش ایم جیهوب باشه
امید وارم این پیام به گوشت برسه😭😭😭
دیدگاه ها (۱)

جیهوبب

کوکمین

وقتی پیام میدین من خوشحال میشم که همچین دوستایی کنار خودم د...

تانجیرو :( یه روز عادی مثل هر روز ) تانجیرو نفس عمیقی می کش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط