{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فشار؟کی؟من....من اصلا هم فشار نمیخورم...دارم میرقصم...هیچ

فشار؟کی؟من....من اصلا هم فشار نمیخورم...دارم میرقصم...هیچم به ریک بخاطر رفیقاش حسودیم نمیشه😏
دیدگاه ها (۳)

همه رفتن🙂🖤.....

موقعیت:کل سریال و اسپین آف هاش رو دیدی...تموم شدن...و تو لحظ...

فشار چیه دارم با این گربه میرقصم 😂😎 البته فکر کنم ۷۰ روز رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط