{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم از درد میمیرم مامان ...‌......شاید از نظر شما احمقان

دارم از درد میمیرم مامان ...‌......شاید از نظر شما احمقانه باشه ولی من خیلی آدم درونگرایی بودم ولی مامانم و خانوادم کاری کردن که برونگرا باشم
دیدگاه ها (۵)

فداتون بشم

هعی 💔🥀

افتادم تو دام عاشقی

عکس پیشیم

بچها من واقعا خیلی فشار روانی بدی الان رومه معلممون میخواد ز...

بچه ها چند روزه می خوام یه چیزی بگم همش می گم بگم نگمالعان ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط