⭕️ بعد از اون شاهکار عظیم چند روز پیش شبکه پویا این شبکه
⭕️ بعد از اون شاهکار عظیم چند روز پیش شبکه پویا این شبکه امروز با یه کارتون دیگه هنرنمایی کرد
چندین بار این دیالوگ گفته شد: وقتشه سلاحمون رو زمین بذاریم
آخرشم میگه: من جنگیدم و باختم و حالا میمیرم.
آخرش هم بیین میگه تو فاضلاب...
فاجعه
#لبیک_یا_امام_خامنه_ای
کانال بصیرت
چندین بار این دیالوگ گفته شد: وقتشه سلاحمون رو زمین بذاریم
آخرشم میگه: من جنگیدم و باختم و حالا میمیرم.
آخرش هم بیین میگه تو فاضلاب...
فاجعه
#لبیک_یا_امام_خامنه_ای
کانال بصیرت
- ۲۴۰
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط