{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دردناک ترین خنده اشک ها 😣

دردناک ترین خنده اشک ها 😣
دیدگاه ها (۴)

ولی این نباید اینقدر حق می بود

ولی این نباید اینقدر حق می بود

فالولای گلم کسی هیتم داد میاین ازم دفاع کنین با هم برینیم به...

ولی این حقشون از زندگی نبود راستش نیکا هم یه ارمی بود

دردناک ترین صحنه

دردناک ترین صحنه

و صبر دردناک ترین و زیبا ترین کلمست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط