{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم از این دلی که خورده ترک💔🖤

خستم از این دلی که خورده ترک💔🖤
دیدگاه ها (۳)

هرکه بی تی اسو دوست داره لایک کنه💚🤞

💗💗💗💗💗

جذاب لعنتی💜💜💜💜💜💜💗

خدا نکنه کسی ازم تورو بگیره جذاب لعنتی💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

این قلب ترک خورده من بند به مو بود!من عاشق او بودم و او، عاش...

شیشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط