{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از کهکشان اومد زمین بی بال پرواز🥺

از کهکشان اومد زمین بی بال پرواز🥺
دیدگاه ها (۰)

دقیقاااا

چقدر به هم میانننن

ولی واقعا خیلی خوب کاور کردن

تو کدوم دسته ای خودم تو دسته ای که فقط میخوره 😂😂😂😂

in the name of God

.⎯ּ︭اون لحظه فقط باید بال دربیارم پرواز کنم«𝒩ew 𝒫ost ℱor 𝒴ou...

پرواز پر از حس رهایی‌ست ولی ، ای‌کاش زمین گیر شوم در بغلت.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط