{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مجبورم باشم قوی :)

مجبورم باشم قوی :)
دیدگاه ها (۲)

میگفتم نباشی میگفتی نمیشه💔🙃

چقدحرفه‌توگلومن:)

نمیدونم چرا تنها موندم تو این جاده نصفه را؟!

کاش از اون اولش نمیزاشتم سمت من بیای💔

خب بزارید بگم عام مجبورم جلوی رفیقام xnfp باشمپیش خانواده ام...

تمام روز سعی میکنم قوی باشم اما در شب، میشکنم!

ماه و ایینه ۳۰ سانتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط