{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این همه وقت: چرا بهم نگفته بود حالش بده پس🖤

این همه وقت: چرا بهم نگفته بود حالش بده پس🖤
دیدگاه ها (۵)

خبر ندارم ازتوت زیادا...نبینم خم به ابروت بیادامامان راستی ا...

رفتی هرکاری خواستیو کردی...حالا میخوای همه چیو حل کنه?‌sorry

ببین چی ساختی تو از من دیوونه...🩸🖤

اگه یادم میره به لطف لینه🩸💜

چرا بهم نگفته بود؛حالش«بده»پس!!

چرا بهم نگفته بود!!حالش بده پس:(🖤💔

دازای بهم قول بده هیچ وقت رانندگی نکنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط