{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ابهت خودمون روازدست میدیم اگه....

ابهت خودمون روازدست میدیم اگه....
دیدگاه ها (۰)

زنده باد ایل منگور....

هرکس تیربه سمت این نظام انداخت آواره شد....

اگه الان حرف نزنیم پس کِی حرف بزنیم؟

به زندگی خودمون ادامه میدیم(:

ما خودمون برا ریدن هم‌عوارض میدیم شما که عددی نیستین😅

السلام علیک یابن امیرالمؤمنین علیه السلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط