{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق:)))

حق:)))
دیدگاه ها (۰)

کاشکی :)))

🙃

کاشکی یکی بود رو زخمام ستاره بکشه اما زخمای درونم و ببوسه:)

کاشکی یکی بود میتونستم تا صبح بشینم باهاش درد و دل کنم بخدا ...

هعیییی🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط