{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موقعیت: تو اضطراب اجتماعی داری

موقعیت: تو اضطراب اجتماعی داری
دیدگاه ها (۱)

کدوماتون اینطورین من که خودم اینجوریم

خدایی خیلی کیوته🤭✨

من غش🤭✨

خیلی کیوتهههه🤭✨بزارم باز؟

نمیدونم احساس میکنم دو قطبیم یه دفعه مثل سگ اضطراب اجتماعی د...

اضطراب اجتماعی زیر خط فقر!😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط