{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد اینارو به مامانم بگم ولی میگه خو ما همه چیو فراه

کاش میشد اینارو به مامانم بگم ولی میگه خو ما همه چیو فراهم کردیم لرات حالا میخوای فاز افسردگی بگیری برام پاتمرگ گمشو
دیدگاه ها (۰)

بچه ها لطفا فالو هارو تا 120 برسونید گفتم از 100به بالا یه ع...

از اینا هم نداریم که بخاطرمون صبر کنه 😐

نبودیم تو فردا ی هم 🌆☁

مودونم قدیمی هس ولی اگه نپیدید ببینید

نمیدونم شما هم این احساس رو دارین یا نه ولی من دارم احساس می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط