{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاشکی خوب شود آخر این قصه ما

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
تسلیت به ایران
تسلیت به خانواده ها
تسلیت به شما
دیدگاه ها (۱)

خدایا : دستمان را بگیر و یادمان بده تا ما هم دستی را بگیریم ۰

کجا ست آن خورشیدی که به صبح برساند این سیاهی شب ۰

۰« دستانم همیشه به سوی مهربانی خدا ست »۰

ای رفیق ابدی حضرت صاحب ، سلام ۰

ای ایران کدام پناهگاه از تو امن تر است

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

ایران + خدا = شکست ناپذیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط