{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسه تو تلخ !

واسه تو تلخ !
دیدگاه ها (۲)

می‌دیدم عشقتو سراب . . .

چرا حالیت نی ؟

بهت احتیاج دارم بیا . . .

واسه من شیرینه واسه تو تلخ .......

تو تا دیروز با آفتابه آب میخوردی الان واسه ما قهوه تلخ میخور...

تلخ ترین شکل دلتنگی،دلتنگی واسه خودته! واسه کسی که بودی،،آدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط