{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب همی چرتی:)

ب همی چرتی:)
دیدگاه ها (۲)

مود من همیشه:)

بع همی راحتی نابودش کردن ولی..

اینا همه رو بلدماول چر موقه دعوا یادم میرهتا دعوا تموم میشهک...

وضعیت بیشتر ما ها:)

ی خری گفت رینساگی بذار چون نداشتم ی چرتی پرتی گذاشتم

1405 درسته شروع چرتی داشتیم ولی ادامه ی خوبی داشته باشیم😔#ای...

همی نقدر کوتاه 🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط