{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۰ « فردا یی پشت ابرها می بینم زیبا تر از امروز » ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
آن که از شرم گنه با ید کند غیبت منم
تو چرا جرم گنهکاران عالم می کشی ؟!
«« اللهم عجل لولیک الفرج »»
دیدگاه ها (۲)

۰« ( و برایت من خدا را آرزو دارم ) »۰

دوستت دارم به احترام کسی که تو را آفرید

خوش به حال عاشقان ، دلدادگان ، منتظران ۰

۰«« ( در حوالی نام تو آرامم ) »»۰

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

او فقط رهبر نبود ، پدر یک ملت بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط