{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه من...

مگه من...
چقد باید...
آرزوهام کشته شن...!
دیدگاه ها (۰)

آره خب این جمعه ها... غروبش بده...!

نفسمون وصله هم...! من به تو وابسته ام...!

هعی خدا ...!

منو دیگه تنها نزار...!

چقد گذشت کنم!؟ چرا باید ببخشم ؟! مگه وقتی بهت گفتم بمون مون...

خودم-ماشینم-ارزوهام-اون

شن خوب بود ولی دیگه ریک باید کارشو تموم میکرد که کرد...#فیلم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط