{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هنوز با نبودنت کنار نیومدم،🥺😞

هنوز با نبودنت کنار نیومدم،🥺😞
دیدگاه ها (۳)

خدیااااا چراااا من؟؟؟

فکر کردی نبودتت برام راحته ولی نبود ...

دینم نا روزگار ......هی خدا ز دست چه بنالم

کاش راهی برای بازگشت بود ......کاش میشد تمام خاطرات را بازسا...

هنو از پس رفتنت بر نیومدم:/

هنوز از پس رفتنت بر نیومدم!🙂

هنو از پس رفتنت بر نیومدم ...:)♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط