{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینو یه خانم که برای مشاوره اومده بود گفت

اینو یه خانم که برای مشاوره اومده بود گفت
دیدگاه ها (۲)

وطن درد دارد....

😭😭😭😭

😃

نظرتون؟؟؟

بچه هااا به کراشم پیام دادم و اینو فرستادمممجریان داره برای ...

اینو برای یه ناناز گذاشتماستوریم بود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط