{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست داشتن؟کمه من ترو میپرستم:)

دوست داشتن؟کمه من ترو میپرستم:)
@auronia
دیدگاه ها (۴)

قربونت برم عشقممم🥺❤️

باید حدس میزدم خودم که مال من نبودی:)

میشه یکی بیاد باهام اینجوری رفتار کنه:)

همه رل دارن فقط من مانده ام تنهای تنهاااااا

من همه پارت های جیمینو میپرستم همونقدر که ظاهر و استایلشو می...

اهنگو میپرستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط